Մայրենի

Երկհնչյունների ուղղագրությունը

  1. Լրացրու՝ գրելով յո, ոյ, իո երկհնչյունները:
    Միլիոն, յոդ, չեմպիոն, ռադիո, մարմարիոն, արդյոք, ամբիոն,քսանյոթ,ռադիոընդունիչ, օրիորդ,կոմիսիոն, այո,Սրապ-նյան, Պյոտր, ռադիոկայան:

 

  1. Գոյ և յոթ արմատներով հնարավորինս շատ բառեր կազմիր:

Գոյական,գոյություն,գոյանալ,գոյավիճակ։

Քսանյոթ,յոթանասուն,յոթանասունմեկ,երեսունյոթ։

  1. Լրացրու համապատասխան բառերը՝ հետիոտն, հոբոյ, խոյակ, թեորեմ, ռադիո:

Ա) Նավագախմբում հոբոյով նվագող չկա:
Բ) Խոյակի վրա նռներ և խաղողի ողկույզներ են քանդակված:
Գ) Այս ճանապարհը հետիոտնի համար է:
Դ) Ռադիոյով հողորդում են Կոմիտասի ստեղծագործություններից:
Ե) Թեորեմը կարելի է ապացուցել:
4. Յոթ և յոդ բառերը գործածիր նախադասությունների մեջ:

Այսօր Աննայի յոթ ամյակն է։

Բժիշկը յոդով մշակեց հիվանդի վերքը։

 

5. Երկխոսություն կազմիր՝ գործածելով արդյոք, նոյեմբեր, միլիոն և այո բառերը:

-Արամ դու չե՞ս տեսել իմ գիրքը

-Ոչ

-Արդյո՞ք դու ինձ ճիշտ ես ասում

-Այո

 

-Աննա կարող ես ինձ ասե՞լ հիմա,որ ամիսն է

-Նոյեմբեր ամիսն է

-Շնորհակալություն

 

-Աշոտ, որ՞ դարաշրջանում են ապրել դինոզավրները

-Միլիոն տարիներ առաջ

 

-Աշխեն դու գիտես ինչ՞ է անում մեկին գումարած մեկ

-Այո,գիտեմ

 

Advertisements

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s