Մայրենի, Uncategorized

Մայրենի

.Լրացրու՝ գրելով  ույ, յու կամ ու:

Համբուրել, աշխույժ, զգույշ, զգուշություն, թույլատրել, թույլտվություն, թուլամորթ, գունավոր, թունավոր, ընկուզենի, զրույց, հյուրանոց, աղբյուր:

2.Մեկական նախադասության մեջ գործածիր հետևյալ բառերը՝

ա) սյուն-սույն

Սույն թվականի, սույն ժամին, սյունը փլվեց:

բ ) բույր-բյուր

Ծաղիկների վրայից ուժեղ բույր էր գալիս, քանի որ ծաղիկները բյուր էին:

գ) հույս-հյուս

Ես հույս ունեի, որ նա հյուս անել գիտի:

3. Շարքերը լրացրու համապատասխան երկհնչյուն ունեցող բառերով՝

ույ- ատամնաբույժ, բույն, գույն, հույս, բույր, սույն.

յու- հյութալի, հյուս, սյուն, բյուր, բյուրեղ, պայուսակ.

4.Լրացրու յու կամ ու:

Հուշում՝ յու երկհնչյունը գրվում է գոյականներում, ու ձայնավորը՝ ածականներում:

Մեր առջև անսպասելիորեն բացվեց շլացուցիչ շառաչ-նով գահավիժող ջրվեժը:
Անթարթ հայացքով նայում էի շառաչն ջրվեժին:
Նա հնչյուն ձայնով արտասանում էր հայերենի բաղաձայն հնչjյունները:
Լեռներից իջնող շառաչուն գետը հոսում էր դաշտի մեջտեղով՝ իր խոխոջյունը լսելի դարձնելով հեռուներում:
Թշնամու հարձակման ժամանակ շարժում էին զանգի պողպատե լեզվակը, և նրա ղողանջյունը սփռվում էր շրջակա գյուղերում:

5.Յուրաքանչյուր կենդանու անվան դիմաց գրիր երկհնչյուն ունեցող մեկ բառ (կամ ձագի, կամ արձակած ձայնի անունը, կամ էլ այդ կենդանու խմբի անունը):

Օրինակ՝ արագիլ-կափկափյուն (արձակած ձայնը)

առյուծ-կորյուն, ձի-նժույգ, թռչուն-ճռվողյուն, ոչխար-հոտ, կով-մու

Advertisements

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s